Kan ik u van dienst zijn?
Ruth Albracht

Telefoon: +31 (0)20 893 4302
Hoe te boeken
Uw vakantiehuis boeken
1. Uw accommodatie kiezen
Gebruik onze geavanceerde zoekfunctie, rechts op elke pagina, om uw ideale vakantiewoning te vinden of bel ons voor meer informatie. Selecteer Contact opnemen in het bovenste menu van elke pagina voor onze contactinformatie. Ook helpen wij u graag met reisinformatie. Ga voor een onpartijdig reisadvies naar onze online reisinformatiesectie onder afreizen naar Toscane  op de startpagina.

2. UUw accommodatie reserveren
Stuur ons het ingevulde online-boekingsformulier waarna u van ons de bevestiging van uw boeking ontvangt. Als u meer tijd nodig hebt om reisafspraken te maken of uw trip te organiseren, geven wij u graag een vrijblijvende optie van 72 uur (3 dagen) op de accommodatie. Registreer u eerst en neem vervolgens contact met ons op  met de data en de naam van de accommodatie waarop u een optie wilt nemen.

3. Uw boeking bevestigen
Wij sturen u een definitieve boekingsbevestiging zodra wij uw betaling hebben ontvangen.

4. Betalen
De uiterste betalingsdatum is op de boekingsbevestiging vermeld. U ontvangt alleen een herinnering als uw betaling op deze datum nog niet bij ons binnen is. Het kan nog makkelijker. Op het boekingsformulier kunt u aangeven of u het te betalen bedrag op de uiterste betalingsdatum automatisch met uw creditcard betaalt. Het wordt dan automatisch van uw creditcard afgeschreven.

5. Documenten op vakantie
Neem altijd een kopie van uw boekingsbevestiging mee op reis. U vindt uw routebeschrijving als link op de email met de betalingsbevestiging die u van ons ontvangt nadat het volledige bedrag betaald is. Als u nog vragen hebt, kunt u ons bellen of mailen. Rechts boven in de hoek op al onze webpagina's vindt u de optie contact opnemen.
Hoe neemt u een optie op een vakantiehuis
To Toscane kan geheel vrijblijvend een optie plaatsen op één vakantiehuis voor u. Deze optie vervalt automatisch na 72 uur.
24 uur voordat de optie vervalt ontvang u van ons een e-mail zodat u nog contact kunt opnemen met To Toscane. Op deze manier kunt u overleggen met familie of vrienden, en eventueel kijken naar vluchten.
Volg deze stappen om een optie te nemen op een vakantiehuis
1 maak een account aan op de website van To Toscane
2 Mail ons met daarin de naam van het vakantiehuis, aankomstdatum, vertrekdatum, hoeveel volwassenen, kinderen onder de 12 jaar, en  evt kinderen onder de 2 jaar oud.
Wij plaatsen de optie voor u, en u ontvangt meteen een bevestiging per e-mail.


Dit kunt u verwachten
De villa’s en de appartementen die wij selecteren zijn allemaal privé-eigendom, individueel gemeubileerd en van een goed niveau. Ze geven daarom vaak minder problemen dan elders gebruikelijk. Toch willen wij een paar situaties die tijdens vakanties kunnen voorkomen nader toelichten. Een kapotte lamp of een klemmende deurhendel worden door de eigenaar/beheerder van uw vakantiewoning als u even waarschuwt meestal snel verholpen. Wij zijn echter afhankelijk van derden, zoals huiseigenaren of beheerders. Soms vertrouwen wij op hen voor iets wat volgens u, en terecht, heel belangrijk is maar volgens hen wat minder. Sanitair en elektra bijvoorbeeld. Stel, de douche blijft koud of het licht is kapot. Anders dan u thuis gewend bent, staat er in Italië niet altijd binnen 24 uur een loodgieter of een elektricien voor de deur. Veel villa’s en appartementen zijn afhankelijk van een eigen waterbron die aangedreven wordt door een elektrische pomp. Zo kan het gebeuren dat er te weinig druk is of de temperatuur te laag.
Slecht weer kan ook gevolgen hebben voor het zwembad. En hoewel er zo snel mogelijk iets aan gedaan wordt, hebben zwembadverzorgers het in het hoogseizoen enorm druk. Zo kan ook bij onweer onverwacht de stroom uitvallen.

De accommodaties die u onder vakantiewoningen met gezamenlijk zwembad vindt, hebben meestal een eigen beheerder en daardoor worden zulke problemen, hoewel zelden voorkomend, daar snel opgelost.
De beheerder van een vakantieverblijf moet gasten op de accommodatie ontvangen, uitleggen hoe alles werkt en eventuele extra kosten ter plaatse afrekenen.
Televisies zijn niet geschikt voor satellietontvangst tenzij anders vermeld.
U mag de volgende extra inventaris in de villa verwachten. Is dat niet het geval dan doen wij ons best om dat op de beschrijving van de villa te vermelden.
1. Haardroger
2. Kinderbedje of wieg
3. Kinderstoel
4. Broodrooster
5. Koffiezetapparaat
6. Espressoapparaat
7. Satelliet-tv (alleen nieuws in het Engels)
8. Barbecue (voor eigen of gemeenschappelijk gebruik)
9. Waterketel
10. Strijkijzer
11. Strijkplank
12. Cd-speler
13. Droogmolen
Vooruitboeken voor 2015
Zodra onze nieuwe website uitkomt, zijn de vakantiehuizen en appartementen die veel van onze klanten elk jaar huren meestal snel bezet. Wacht u te lang, dan is het mogelijk dat uw keuze al door iemand anders is geboekt. Dit kunt u echter voorkomen. Als u een voorkeur heeft voor een bepaalde vakantiewoning uit ons bestand of die u tijdens uw vakantie bij ons toevallig hebt gezien, reserveren wij deze graag voor u voor de door u gewenste huurperiode.

Als u hierover nog vragen hebt, kunt u ons bellen of mailen. U vindt de optie contact opnemen in het rechts boven op al onze websitepagina’s. U kunt uw keuze voor 2015 nu al reserveren. Boekingen voor het volgend jaar accepteren we onder voorbehoud van vernieuwing van ons contract met de eigenaar van de accommodatie. Gaat dit niet door – wat zelden voorkomt - dan zullen wij uw reservering zonder kosten voor u annuleren. Daarom adviseren wij u geen vluchten te boeken voordat wij uw voorlopige boeking hebben bevestigd.
Aanbetalen en afrekenen
De volgende aanbetalingen zijn verschuldigd voor boekingen eerder dan 10 weken vóór vertrek. Voor boekingen binnen 10 weken vóór vertrek moet het volle bedrag bij de boeking worden voldaan
Appartementen en villa’s – 25% van de totale huurprijs.
Wijze van betaling
Wij accepteren Mastercard en Visa. Alleen in Groot-Brittannië accepteren wij ook Switch Card en Delta Payment Card. Alle creditcardgegevens worden met behulp van SSL/128 bit-encryptie door een beveiligde server verwerkt. Voor Canada accepteren wij ook creditcardbetalingen via PayPal.
Voor een aantal landen worden overschrijvingen per bank geaccepteerd. Onze bankgegevens worden bij boeking verstrekt. Eventuele overschrijvingskosten zijn voor rekening van de klant.
Bij de bevestiging van een boeking doen wij niets tot wij de betreffende betaling hebben ontvangen.
Openingstijden
Ons kantoor is 7 dagen per week geopend. Telefoongesprekken worden op elk moment beantwoord.
Zie onze contactgegeven in het bovenste menu op elke pagina onder de optie Contact opnemen.
Reageren/opmerkingen
Als u opmerkingen over, of suggesties voor onze website hebt, horen wij dat graag van u. Stuur een e-mail naar sean@to-tuscany.com
Accommodatieprijzen zijn inclusief
Villa’s en appartementen
1. De huurprijzen voor villa's en appartementen gelden voor een verblijf per week, ongeacht het aantal personen dat het pand betrekt tot het vermelde maximale aantal.
2. Voor elke persoon meer kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Vóór uw vertrek willen wij graag weten uit hoeveel personen uw groep bestaat. Alle meereizende personen moeten hierbij worden vermeld. Voor een verblijf van 14 nachten of langer moet u de betreffende huurprijzen per week bij elkaar optellen.
3. Voor ondersteuning in Italië belt u Sean op +39 333 249 5106.
4. Villa's en appartementen zijn compleet bewoonbaar, gemeubileerd en voorzien van beddengoed, handdoeken en keukenapparatuur inclusief koelkast, kookplaat, serviesgoed, keukengerei en bestek. Veel grotere vakantiewoningen zijn, afhankelijk van de beschikbare ruimte, voorzien van een was- en afwasmachine.
5. Huishoudelijke hulp – Vóór uw aankomst wordt de accommodatie schoongemaakt en van schone lakens en handdoeken voorzien. Lakens en handdoeken worden wekelijks vernieuwd. Het zwembad en de tuin worden wekelijks onderhouden. De schoonmaak bij vertrek is doorgaans in de prijs begrepen. Volgens de Italiaanse wetgeving mag deze niet door de eigenaar van de accommodatie worden verricht en wordt deze aan een derde toevertrouwd. Wij verzoeken u vriendelijk de vakantiewoning redelijk schoon achter te laten en de afwas te doen. Als de schoonmaakkosten niet in de huurprijs zijn begrepen, is dit bij de beschrijving van de vakantiewoning vermeld. In dat geval verzoeken wij u deze kosten bij aankomst in de vakantiewoning af te rekenen.
6. Extra voorzieningen zoals een babyledikantje, wieg en kinderstoel zijn meestal gratis. 

Onze accommodatieprijzen zijn exclusief
1. Reisverzekering
2. Extra’s zoals meer dan eenmaal per week schone lakens en handdoeken, huishoudelijke hulp en andere extra diensten. In sommige vakantiewoningen waar ruimte is voor extra slaapplaatsen, wordt per meerdere persoon per week een bedrag in rekening gebracht voor extra schone lakens en handdoeken en huishoudelijke hulp.
3. Breukschade moet onmiddellijk aan de eigenaar/beheerder van de vakantiewoning worden gemeld en plaatselijk vóór vertrek uit de vakantiewoning worden afgerekend.
4. Vervoer vanaf en naar luchthaven.
5. Vluchten.
6. Autohuur.
7. Strand- en zwembadlakens worden niet verstrekt.
Startpakketten
Om u een onmiddellijke gang naar de supermarkt te besparen kunnen wij deze op verzoek bij het begin van uw vakantie in villa’s en appartementen verstrekken. De inhoud van deze pakketten varieert per vakantiewoning en hoewel deze niet als volledige maaltijd is bedoeld bestaat de minimuminhoud in elk geval uit het volgende:

Brood, mineraalwater, suiker, boter, melk, theezakjes, vuilniszakken, eieren, koffie, vruchtensap en toiletpapier. Aan speciale verzoeken zullen wij zoveel mogelijk voldoen. Wij verzoeken u vriendelijk uw startpakket bij aankomst te betalen.
Kinderbedjes en kinderstoelen
Kinderbedjes en kinderstoelen worden meestal op aanvraag gratis verstrekt maar hebben niet altijd hetzelfde model dat in andere landen gebruikelijk is. Soms wordt een reiswieg verstrekt. Kinderstoeltjes zijn soms als tafelhangstoel uitgevoerd.
Speciale wensen zullen wij zoveel mogelijk inwilligen.
Aankomst- en vertrektijden
Villa's en appartementen zijn meestal schoongemaakt en rond 16.00 uur op uw dag van aankomst klaar voor bewoning. Soms mag u al vóór dit tijdstip naar binnen om alvast uw bagage weg te zetten. Op de dag van vertrek moet u het vakantieverblijf vóór 10.00 uur verlaten zodat wij de tijd krijgen om het voor nieuwe gasten in orde te maken. Als u uw retourvlucht later op die dag hebt geboekt, kunnen wij wellicht iets regelen om uw bagage tijdelijk op te slaan. Dit is echter niet zeker en de eigenaar/beheerder kan u dit meestal pas kort voor uw vertrek bevestigen.
Bezetting en extra slaapplaatsen
Om voor voldoende beddengoed en handdoeken te kunnen zorgen, moeten wij weten uit hoeveel personen uw reisgezelschap bestaat. Hun namen moeten op het boekingsformulier worden vermeld. Anders dan veel touroperators die proberen zoveel mogelijk personen in een pand te stoppen zonder op praktische zaken en comfort te letten, kijken wij altijd eerst of onze villa's en appartementen voor extra gasten geschikt zijn. Als dat het geval is, staat dit naast de opsomming van de eigenschappen aangegeven. Hoewel sommige panden over slaapkamers beschikken die groot genoeg zijn voor extra bedden, hebben andere daarvoor alleen ruimte in de zitkamer. Extra slaapplaatsen kunnen uit kampeer- of vouwbedden of de aanwezige slaapbanken bestaan. Het bedrag dat per week hiervoor in rekening wordt gebracht, is ter dekking van de extra kosten van beddengoed, handdoeken en schoonmaakservice. Bel ons gerust als u over een bepaalde vakantie-accommodatie meer wilt weten.
Alleenreizenden
Als u alleen reist, kunt u de indruk krijgen dat de kosten per persoon van uw vakantie hoger uitvallen dan u van plan was. Onze contracten met de eigenaars van vakantiewoningen zijn echter op een prijs voor de hele villa of het appartement gebaseerd. Daarom geldt de prijs per persoon voor alleenreizenden voor de hele accommodatie. Op deze huurbedragen maken wij geen extra of een veel hogere winst. De prijzen die wij doorberekenen weerspiegelen de werkelijke kosten die wij moeten betalen.
Wat u over privévilla’s moet weten
Voor wie er even “helemaal tussenuit wil zijn” is dit type vakantiewoning een goede keus. Als het echter de eerste keer is dat u dit type vakantie overweegt, bedenk dan het volgende. Zoals de naam privévilla al zegt - en speciaal geldt dat voor landelijk gebied – zijn dit vakantiewoningen in de vrije natuur met allerlei in het wild levende dieren in de buurt. De meeste villa's staan dan ook in landelijk gebied. Neem daarom een goede zaklantaarn mee, vooral als u na zonsondergang wilt gaan wandelen.
Zwembaden worden eenmaal per week schoongemaakt en behandeld. Om de tuin in orde te houden, moeten de eigenaars of hun tuinlieden tijdens uw verblijf soms op uw terrein zijn. Bij de meeste villa’s worden door de eigenaar vaak ligstoelen verstrekt. Daarom kan het model ervan per accommodatie verschillen. Meestal zijn ze van kunststof en niet van kussens voorzien. Deze zouden al gauw onder de vlekken zitten en daarom zijn ze moeilijk te onderhouden.
Betrouwbaarheid brochure en website
De informatie voor elke accommodatie vermeldt de grootte van zwembaden in meters evenals de afstanden naar steden, winkels en de dichtstbijzijnde restaurants. Deze gegevens gelden alleen als richtlijn en waar de zwembaden een onregelmatige vorm hebben zijn de afmetingen gemeten over de verst uiteenliggende punten. Zo zijn ook de plattegronden opgenomen om u een algemene indruk van de indeling en de ligging van de kamers in het pand te geven. Ze zijn niet op schaal getekend en de gebruikte kleuren zijn niet bedoeld om de werkelijke situatie weer te geven.
Helaas is het onvermijdelijk dat sommige gegevens op onze website of brochure sinds de publicatie ervan zijn verouderd. Op het moment dat u uw reservering bevestigt of zodra wij hierover zelf worden geïnformeerd geven wij u eventuele wijzigingen door.
Gehandicapte klanten
Hoewel wij als touroperator niet gespecialiseerd zijn op het gebied van vakanties voor gehandicapten, doen wij ons uiterste best om u zoveel mogelijk informatie te verschaffen zodat u voldoende keuzemogelijkheden hebt. Voor meer informatie kunt u ons bellen of mailen.
Boek nu
Als u nu wilt boeken, lees dan eerst ons boekingscontract en vul dan het boekingsformulier in door hier te klikken. Onderaan elke pagina vindt u een link naar het boekingscontract.
Vind uw vakantiehuis in Toscane
To Toscane: vakantiehuis en agriturismo Toscane (Italie)
TWITTER
Email
Neem contact op met ons
Zoeken
Bewaar als bladwijzer
To Toscane op Facebook