ma tot za 10:00 - 18:30 +31 (0)202253633

Login


Uw vakantie in een villa is in veilige handen, boeken bij ons geeft u gegarandeerde zekerheid.

Flexibele omboeking zonder wijzigingskosten

Het leven zit vol verrassingen, zelfs tijdens de beste momenten, en we hebben altijd ons best gedaan om onze gasten te helpen als de plannen veranderen. We begrijpen dat u nu meer dan ooit zekerheid nodig heeft bij het plannen van uw reis. Daarom hebben we ons annuleringsbeleid voor 2021 aangepast om het flexibeler dan ooit te maken en u nog meer flexibiliteit te bieden.

Wij brengen geen kosten in rekening voor het aanpassen van uw vakantie.

Als u een boeking bij ons maakt en besluit om uw boeking te wijzigen voor uw uiterste betaaldatum, zullen wij de volledige aanbetaling op uw To-Toscane account bijschrijven. Deze aanbetaling kan dan worden gebruikt voor de aanbetaling van toekomstige boekingen in 2021 of 2022. De saldobetalingen voor boekingen in 2021 dienen 65 dagen voor aankomst te worden voldaan.

Volledige terugbetalingen voor annuleringen door ons als gevolg van Covid-19

Als we uw boeking moeten annuleren vanwege Covid-19 of een reisverbod in Italië, nemen we contact met u op om de mogelijkheden te bespreken. We kunnen een omboeking naar een latere datum aanbieden of een voucher voor de aanbetaling om er zeker van te zijn dat u nog steeds van uw vakantie in Toscane kunt genieten. Als u echter een terugbetaling wilt, kunnen wij dit ook regelen.

Als u klaar bent om uw vakantie te boeken dan staan wij voor u klaar

We zijn trots op ons team van gepassioneerde professionals. Onze gasten en hun gezondheid zijn voor ons het allerbelangrijkste en we zijn ons ervan bewust dat flexibiliteit een prioriteit is. Als u niet zeker bent van bovenstaande informatie of als u meer wilt weten over hoe wij u kunnen helpen, klik dan hier om contact op te nemen met onze vakantiehuisspecialisten, die voor u klaar staan als u nog extra informatie nodig heeft.

Klik hier om meer uit te vinden over To Toscane

Veelgestelde vragen

Wat zijn mijn opties als ik niet wil reizen?
Als u vóór uw laatste betaaldatum besluit dat u niet wilt reizen, kunnen wij uw reisdatum wijzigen zonder omboekingskosten of u een voucher geven die u kunt gebruiken voor de aanbetaling van een toekomstige boeking met reisdatum in 2021 of 2022. Als u na de laatste betaling besluit niet te reizen, zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

Wat als de Italiaanse autoriteiten de toegang verbieden op mijn aankomstdag?
Indien aankomst niet mogelijk is door regionale of nationale overheidsverboden in het gebied van uw vakantiehuis, inclusief regionale verboden op niet-essentiële reizen of quarantainemaatregelen, zullen onze vakantiehuisspecialisten contact met u opnemen om de best mogelijke oplossing uit te werken.
Om uw Toscaanse droom levend te houden, bieden wij u aan uw boeking te verplaatsen naar een latere, veiliger datum, of u een voucher uit te schrijven voor de aanbetaling die u kunt gebruiken voor de aanbetaling van een toekomstige boeking.. Als u liever een terugbetaling wilt, kunnen wij u dat ook aanbieden.

Wat als iemand in mijn groep wordt afgeraden te reizen?
Als u wordt geadviseerd niet te reizen vanwege Covid-19 door medische professionals, contact tracing of uw eigen overheid, zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. In deze gevallen raden wij u aan contact op te nemen met uw reisverzekeraar, veel verzekeringsmaatschappijen bieden een vergoeding als u uw reisplannen moet wijzigen als gevolg van Covid-19.

Kan ik bij u een Covid-19 reisverzekering afsluiten?
Nee, wij bieden geen reisverzekering aan. Click hier voor aanbevelingen en hulp bij uw reisplanning. Denk na over uw persoonlijke omstandigheden en wensen, en maak uzelf vertrouwd met de voorwaarden om er zeker van te zijn wat precies gedekt is. Als u geen geschikte polis vindt, neemt u contact met ons op en onze vakantiehuisspecialisten zullen bekijken welke mogelijkheden er voor u zijn.

Hoe en wanneer kan ik mijn aanbetalingsvoucher inwisselen?
Wanneer u zover bent en uw aanbetalingsvoucher van een door Covid-19 betroffen boeking wilt inwisselen, neemt u gewoon contact met ons op en onze vakantiehuisspecialisten zullen u helpen de nieuwe boeking te maken. De aanbetalingsvoucher kan worden overgedragen aan een andere persoon, en kan worden gebruikt voor de aanbetaling van boekingen met reisdatum in 2021 of 2022, mits geboekt voor het einde van 2021.

Mag ik naar Italië reizen?
Voor actuele informatie over de toegang tot Italië voor alle landen verwijzen wij u naar het officiële advies van de Italiaanse regering:
https://infocovid.viaggiaresicuri.it/index_en.html


Wat doet u om ervoor te zorgen dat alle gasten veilig zijn?
De gezondheid en veiligheid van onze gasten is voor ons een prioriteit. Tijdens de Corona-pandemie hebben wij, in samenwerking met de eigenaren van de vakantiewoningen en ons team in Toscane, onze reinigingstandaarden en -procedures voortdurend aangepast aan de strenge richtlijnen van de Italiaanse overheid.

Waar in Italië kan ik een Covid-19 test krijgen?
U kunt een Covid-19 test krijgen in de meeste grote steden. Onze eigenaars en beheerders van vakantiewoningen werken samen met ons lokale team om de meest geschikte testfaciliteit voor elke vakantiewoning te vinden, zodat u indien nodig zonder problemen getest kunt worden.

Hoe vaak wordt de accommodatie schoongemaakt?
Uw vakantieverblijf wordt voor uw aankomst schoongemaakt. Voor boekingen langer dan een week, is één reiniging per week inbegrepen in de huurprijs. Bij sommige vakantieverblijven is een extra midweek schoonmaak inbegrepen in de huurprijs. Extra schoonmaak kan op aanvraag worden geboekt bij alle vakantieverblijven tegen een extra vergoeding.

Komt er iemand in mijn vakantiehuis of appartement tijdens mijn verblijf?
Niemand zal uw vakantieverblijf betreden zonder voorafgaande kennisgeving. Dit kan nodig zijn voor vooraf besproken diensten zoals schoonmaken of voor noodreparaties. Wij weten hoe belangrijk uw privacy is op vakantie, zodat u volledig kunt ontspannen, en uw veiligheid is van essentieel belang.

Wat als ik Covid-19 symptomen krijg in Italië?
Als u Covid-19-symptomen heeft, of in contact komt met iemand die besmet is met Covid-19, neem dan onmiddellijk contact op met de eigenaar/beheerder van uw vakantieverblijf, zij zullen u helpen een dringende Covid-19-test te organiseren. Het is belangrijk dat u de instructies van het medisch personeel en de regionale autoriteiten opvolgt.

Zijn de Italiaanse luchthavens open?
Ja, de luchthavens in Italië zijn operationeel. Luchthavens over de hele wereld nemen voorzorgsmaatregelen om passagiers en personeel te beschermen en om de verspreiding van Covid-19 tegen te gaan. Voor specifieke informatie raden wij u aan uw luchtvaartmaatschappij te raadplegen, of gebruik te maken van de relevante websites van de luchthavens van aankomst en vertrek. Als u hulp nodig heeft bij het vinden van informatie, neem dan contact met ons op en wij zullen ons best doen om u te helpen.

Is de autoverhuur in Italië open?
Ja, het is nog steeds mogelijk om een auto te huren in Italië. Autoverhuurders doen er alles aan om werknemers en klanten te beschermen, dus extra beschermingsmaatregelen kunnen nodig zijn. Neem rechtstreeks contact op met uw autoverhuurder om de details van de maatregelen en vereisten te bevestigen.

Wat moet ik meenemen om veilig te zijn in Italië?
De veiligheid van al onze gasten is erg belangrijk voor ons. Het is belangrijk om uw handen regelmatig te wassen en een mondkapje te dragen op alle openbare plaatsen in Italië. Neem daarom voor alle medereizigers voldoende geschikte mondkapjes en ontsmettingsmiddel voor de handen mee.

Waar kan ik de huidige voorschriften van de Italiaanse regering vinden?
U kunt de huidige richtlijnen van de Italiaanse regering vinden op de volgende link:  http://www.salute.gov.it/portale/nuovocoronavirus/homeNuovoCoronavirus.jsp?lingua=english

Aanvraagformulier