Bel ons op: +31 (0)20 893 4302
E-mailadres
Wachtwoord
Op zoek naar een vakantiehuis in Toscane?
To Tuscany Community
 


Klantreacties
Vertrouwensband tussen de klanten en de eigenaren van de To Toscane vakantiehuizen.

Het team van To Toscane werkt er hard aan om onze klanten zeer goed te informeren over het vakantiehuis dat een klant boekt. Wij geloven dat het erg belangrijk is dat u weet dat de vakantiehuizen net zo mooi zijn als ze eruit zien op onze website. En dat de service die wordt geboden door eigenaren uitstekend is.

Het is onze missie om het boeken van een vakantiehuis zo transparant mogelijk te maken.

Deze transparantie is goed voor iedereen.
Er is toch geen betere manier om te zien of een vakantiehuis geschikt voor u is dan te lezen wat andere klanten ervan vonden? Alle klantreacties, de positieve én de negatieve, helpen om onze geloofwaardigheid, populariteit en reputatie op te bouwen.

De gebruikers van To Toscane schrijven deze informatie voor u.
De klantreacties worden voor u en door u gemaakt. Door uw vakantiebeoordeling online met ons te delen, helpt u een betere reiservaring te creëren voor iedereen.

Richtlijnen klantreacties

Uw beoordeling helpt toekomstige klanten bij het kiezen van een vakantiehuis. Neem alstublieft onze richtlijn in gedachten wanneer u een beoordeling schrijft, zodat iedereen kan profiteren van de beoordelingen van To Toscane:



Alle beoordelingen zijn een nauwkeurige weergave van uw eigen ervaringen. Focus op de relevante ervaringen met betrekking tot uw verblijf in het vakantiehuis zoals comfort, faciliteiten, klantvriendelijkheid etcetera.



Beoordelingen kunnen alleen geschreven worden door klanten die een boeking bij To Toscane hebben gedaan en via hun account toegang hebben tot onze website. De beoordeling zal binnen 12 maanden na terugkomst geschreven moeten zijn.

Beoordelingen worden na drie jaar automatisch verwijderd om te verzekeren dat de beoordelingen van een vakantiehuis up to date zijn en accuraat.

To Toscane behoudt zich het recht beoordelingen te verwijderen of te wijzigen indien:
  • Er naman zijn gebruikt van klanten, eigenaar van To Toscane, werknemers of eigenaar van een vakantiehuis of dat er wordt verwezen naar andere bedrijven of websites.
  • De beoordeling ongepast taalgebruik bevat die de klant niet heeft veranderd nadat To Toscane hierop heeft gewezen.
  • De beoordeling niet is gebaseerd op een feitelijk verblijf in een vakantiehuis.
  • De inhoud van de beoordeling alleen gebaseerd is op ethische, politieke en/of waarde georiënteerde posities en niet op het verblijf in een vakantiehuis.
  • De beoordeling over de lay-out gaat van de website en niet over een vakantiehuis.
  • De beoordeling niet voldoet aan de Europese, Amerikaanse of lokale wetgeving.
  • Er een officiële klacht is. Beoordelingen kunnen niet worden gebruikt om een klacht te beïnvloeden.

Beoordelingen kunnen niet worden verwijderd wanneer een eigenaar en een gast het oneens zijn over de gang van zaken. Het is praktisch onmogelijk om te bewijzen wie er gelijk heeft. De eigenaar van een vakantiehuis wordt gevraagd om zijn mening te geven zodat anderen ook deze versie kan lezen.

Hieronder staan enkele van de veelvoorkomende vragen over de To Toscane klantreacties die u op deze website vinden kunt

Hoe schrijf ik een klantreactie?
Wij sturen u (per e-mail) een uitnodiging om een klantreactie te schrijven nadat u bij ons een boeking gemaakt hebt en in het vakantiehuis geweest bent.

Wie kan een klantreactie schrijven?
Klanten die via To Toscane.nl geboekt hebben zullen na hun verblijf uitgenodigd worden om een klantreactie te schrijven.

Kan ik een schriftelijke klantreactie veranderen?
Nadat u de klantreactie ingestuurd hebt, kunt u deze niet veranderen.

Waarom staat mijn klantreactie nog niet op de pagina?
We ontvangen veel beoordelingen. Het kan een paar dagen duren voordat deze op de website verschijnen, vooral tijdens het hoogseizoen.

Past To Toscane.nl de klantreacties aan?
Wanneer beoordelingen zijn aangepast vanwege eventuele obsceniteiten wordt een beoordeling alsnog geplaatst. To Toscane behoudt zich het recht om beoordelingen die beledigend zijn of feitelijk onjuist zijn, of wanneer het een officiële klacht betreft, niet te publiceren op de website.

Wat is gebalanceerd score geven?
Indien er een beoordeling wordt gegeven met een uitzonderlijk lage score (cijfer)  in vergelijking met alle andere scores voor hetzelfde vakantiehuis of wanneer het probleem waardoor de lage score werd gegeven is verholpen dan wordt deze score gebalanceerd zodat de algehele score voor het vakantiehuis niet misleidend is.

Schrijft To Toscane.nl zelf klantreacties?
Af en toe heeft een vakantiehuis nog geen beoordelingen, dit is een nieuw vakantiehuis of een vakantiehuis dat opnieuw ingericht of gerestaureerd is. Er kan soms een Team beoordeling zijn gepubliceerd met een afbeelding van een medewerker van To Toscane die de beoordeling heeft geschreven.
To Toscane is blij dat onze beoordelingen worden geschreven door klanten die daadwerkelijk in de vakantiehuizen hebben verbleven.

Kan ik een anonieme klantreactie insturen?
Ja, u kunt een anonieme klantreactie insturen: in dat geval vermelden wij alleen in welk land u woont, de datum van de klantreactie en in welk groepsverband uw vakantie doorgebracht werd.

Kan ik een klantreactie in mijn eigen taal insturen?
Ja, dat mag. Onze website wordt in 4 talen gepubliceerd. Wij raden u aan om de taal te gebruiken die u gebruikte bij het boeken.

Hier ziet u de laatste klantreacties zoals deze zijn gepubliceerd op de website van To Toscane:
 
Delen via Share
 
Vind uw vakantiehuis in Toscane
Zoek een vakantiehuis voor mij
Zoeken
Bewaar als bladwijzer
To Toscane op Facebook